طرح اطعام مهدوی اجرا شد 

طرح اطعام مهدوی اجرا شد 

تاریخ انتشار : ۸ آبان ۱۳۹۹
محمد مهدوی گفت: هم زمان با سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) در لبیک به فرمان رهبری مبنی بر کمک مومنانه، با همکاری و مشارکت بچه های مسجدی کانون و گروه جهادی فدائیان عدالت طرح اطعام مهدوی در قالب سفره مهربانی اجرا شد.

«محمد مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) در لبیک به فرمان رهبری مبنی بر کمک مومنانه، با همکاری و مشارکت بچه های مسجدی کانون و گروه جهادی فدائیان عدالت طرح اطعام مهدوی در قالب سفره مهربانی اجرا شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا (ع) عنبرآباد افزود: در راستای اجرای این طرح ۱۵۰ پرس غذای نذری پخت و بسته بندی شده و سپس در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.



وی اطعام نیازمندان را تاسی از سیره اهل بیت (ع) برشمرد و ابراز کرد: با توجه به شیوع کرونا امسال امکان برگزاری جشن آغاز امامت امام زمان (عج) نبود بنابراین هزینه های برپایی این جشن به اطعام نیازمندان اختصاص داده شد.



مهدوی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در این روز، اعلام اسامی ۷ نفر برگزیده مسابقه حفظ زیارت عاشورا و حفظ جزء سی قرآن کریم بود که جوایزی به آنها اهدا شد، این مسابقه ها در دهه پایانی صفر اجرا شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا (ع) عنبرآباد یادآور شد: در آستانه سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) به کمک اعضای کانون، مسجد و محله آذین بندی شد و امام جماعت مسجد مابین اقامه نماز مغرب و عشا به ویژگی های منتظر واقعی و سبک و سیره آن حضرت اشاره کرد.


وی در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این نیز در راستای ترویج فرهنگ مهدویت با استفاده از بستر فضای مجازی اقدام به انتشار عکس نوشته هایی با محتوای آغاز امامت امام زمان (عج) کردیم.

پایان پیام/ 586